Zdarzyło się coś, co rzeczywiście zdarzyć się nie powinno. Były gorzkie słowa rozczarowania i niezadowolenia ze strony klienta oraz moje szczere, z bólem wypowiadane słowa przeprosin oraz przyznania się do winy.
Sytuację tę przypomniałem sobie po przeczytaniu komentarza ks. Mariusza* wraz z jego życzeniami: „aby między wami były tylko piękne słowa”. Piękne są słowa prawdziwe. Ja zaliczam także do nich słowa przeprosin. Potrafmy przyznawać się do winy i powiedzieć „przepraszam”, choć to czasem bardzo trudne.
Finał sytuacji był taki, że po dłuższym czasie klient zadzwonił, przepraszając jeśliby jego wcześniejsze słowa w czymkolwiek mnie uraziły. Potrafmy więc także słowa przeprosin przyjmować.
Wpisem tym chciałbym księdzu Mariuszowi podziękować za jego piękne słowa.
Michał
Categorised in: Michał