29-30 marca  Program 1: Ja+Ty=My w Gdańsku

 Program 1: Ja+Ty=My w Gdańsku ul. Juliusza Słowackiego 101, Gdańsk
Serdecznie zapraszamy małżeństwa sakramentalne na Program 1 JA+TY=MY, który odbędzie
się w dniach 29-30 marca 2025r. w Szkole Podstawowej im. św. Jana de la Salle, ul.
Słowackiego 101 w Gdańsku.
Poprowadzą go ks. Krzysztof Ławrukajtis oraz pary trenerskie Fundacji Pomoc Rodzinie.
Godziny zajęć:
Sobota: 9:00 – 21:00,
Niedziela: 9:00 – 18:00 – w tym Msza św.

TEMATYKA
Program obejmuje 6 sesji tematycznych, w każdej z nich – wykład, warsztat w grupie i dialog
małżonków we dwoje.
Tematy sesji (szczegóły tutaj):
1) Idealistyczne wizje a rzeczywistość
2) Szacunek i akceptacja odmienności
3) Dar zamiast roszczeń
4) Czas dla nas
5) Dialog i komunikacja
6) Pieczęć daru – życie seksualne

ZGŁOSZENIA
Ze względu na pracę metodą warsztatową w Programie mogą uczestniczyć wyłącznie pary
małżeńskie – nie ma możliwości udziału pojedynczych osób. Aby dokonać zgłoszenia należy
wypełnić formularz.
Wypełnienie formularza rezerwuje dla Państwa miejsce na naszym Programie. Możemy
przyjąć ograniczoną liczbę małżeństw, dlatego warto wypełnić formularz jak najszybciej.
Następnie w ciągu 4 dni od jego wypełniania prosimy o wpłatę zaliczki na poczet kosztów
organizacji Programu.

Zapisy

DZIECI
Z uwagi na długi czas trwania Programu (całe dwa dni wypełnione treścią) prosimy o
zapewnienie opieki dla Państwa dzieci we własnym zakresie. Wyjątkiem są niemowlęta, które
zwykle biorą udział w Programie razem z rodzicami. Ze względów organizacyjnych prosimy o
wcześniejszą informację, jeśli będziecie Państwo brali udział w Programie z niemowlęciem.

KOSZT
Całkowity koszt udziału w Programie to 600 zł od pary małżeńskiej (300 zł/osoba). Kwota
obejmuje: podręczniki i materiały warsztatowe, obiad (sobota, niedziela) i kolację (sobota),
serwis napojów i przekąsek oraz pozostałe koszty organizacyjne (bez ewentualnego noclegu).
Prosimy o wpłatę zaliczki w wysokości 300 zł. Zaliczkę należy wpłacić w ciągu 4 dni od
wypełnienia formularza zgłoszeniowego. W tytule przelewu konieczne jest podanie nazwiska
uczestników oraz daty i miejsca. Bez tych informacji wpłaty mogą zostać niezidentyfikowane.
Dane do przelewu:
Fundacja Ezer
ul. Zacisze 5, 80-297 Banino
Nr konta: 95 1020 1811 0000 0102 0450 8537  
Pozostałą kwotę można wpłacić na miejscu gotówką lub przelewem do dnia 22 marca 2025.
W razie zgłoszonej potrzeby kwota może być rozłożona na raty.
Rezygnacja z udziału w Programie po 22 marca oznacza brak zwrotu zaliczki ze względu na
poniesione przez Fundację koszty organizacyjne.
KONTAKT
Wszelkie pytania prosimy kierować na adres: [email protected] lub pod numerem
telefonu: 602 172 216
Jeśli nie otrzymali Państwo od nas informacji zwrotnej w ciągu czterech dni w sprawie zapisu, to
prosimy najpierw o sprawdzenie SPAMu.